Bangkok Tuk Tuk City - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Mo - WaarBenJij.nu Bangkok Tuk Tuk City - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Bangkok Tuk Tuk City

Door: Rob en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 April 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

Hier een berichtje vanuit Bangkok. We vertrekken zo richting Pak Chong dus nog ff snel een kleine update! Vrijdagochtend zijn we na een kleine vertraging aangekomen in Bangkok! We werden al opgewacht door minivrouwtje en prima begeleid naar ons busje om ons naar Eastin Hotel te brengen. Eenmaal aangekomen hebben we lekker een paar uur geslapen en zijn we daarna op pad gegaan! We hebben een heerlijke maaltijd gegeten en zijn al direct opgelicht haha! Kwam waarschijnlijk door de jet-leg want we hadden het allebei pas later door! :-) Daarna hebben we rondgestruind op een lokale markt en heeft Rob een mooie namaak Ray-Ban zonnebril gekocht. 's Avonds hebben we nog lekker gegeten onder de neon-verlichting in China Town. Na een heerlijke nacht op echt een super luxe kamer met uitgebreid ontbijtbuffet zijn we met de taxi richting het paleis gegaan. Helaas konden we er op dat moment niet in maar prima oplossing, rondritje in een Tuk Tuk! Helaas bracht de chauffeur ons later naar allemaal tentjes om een pak te laten maken (daar kreeg hij gratis benzine voor) maar konden we hem duidelijk maken dat we graag naar het paleis wilden. Het paleis en alles eromheen was prachtig! Wat een gouden spiegeltjes! Alles in mozaiek. Daarna zijn we naar de liggende boeddha gegaan die echt maar net in het piepkleine tempeltje past. Hij is 45 m lang en 15 hoog en helemaal verguld in goud. Erg mooi om te zijn en hij ligt er zeer relaxed bij! :-) Daarna zijn we met een long-tail boot door de khlongs gevaren waar de mensen in paalhuisje wonen! Daar kwamen we zelfs nog een varaan tegen die daar heerlijk aan de oever lag te zonnen! Overigens hebben we prachtig weer en komen we al heerlijk in de reismodus! We houden jullie op de hoogte van onze avonturen!
Groetjes en liefs Rob en Mo

• 03 April 2011 - 08:03

Jan En Lia.:

fijn iets van jullie te horen.
    klinkt al erg leuk.
    liefs lia.

• 04 April 2011 - 07:17

Roby & Rogier:

Hey vakantiegangers!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het klinkt inderdaad al als een goed begin :-).

Hier gaat het leven gewoon door (lees: wij zijn jaloers :-)), dus is het nu weer maandagochtend en zitten we weer op kantoor. Maar Nederland heeft een goed weekend achter de rug, qua weer. Afgelopen zaterdag was het namelijk 23 graden en zat half Arnhem in Sonsbeekpark :-D.
    Dus we hebben wel een lekker relaxt weekend gehad en nu hopen we natuurlijk op nog veel meer van dat soort dagen!

Geniet nog van al het moois en tot het volgende reisverslag!

Liefs van ons!

• 05 April 2011 - 09:53

Monique & Peter:

Hi Mo & Rob,
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en het 1e verslag is weer top! We zijn vanmorgen om 9 uur geland..... in Weeze, vijf dagen Italië was heerlijk qua weer en omgeving zat het allemaal mee ! We hadden alle tijd om het gebied Cinque Terra en de havenplaats La Spezia te bekijken. Nou luitjes foto's volgen, jullie veel plezier en geniet van de komende dagen. groet en kus van Moniqiue en je Pa xxx.

• 05 April 2011 - 18:40

Corin:

Heej Mo en Rob!
    Helemaal vergeten jullie een hele fijne reis te wensen en dat wil ik bij deze toch nog doen!! Dus: geniet ervan! Nog goeie tips gehad van mijn familie hoop ik? Martina en David hadden zo mooie foto's! Waaronder ook die boeddha.

Hier alles zijn gangetje natuurlijk. na een mooie zaterdag bij Inken in de tuin is t nu weer 16 graden buiten en had ik mijn sjaal weer om, maar morgen waarschijnlijk weer 20...tis echt april. Nog 3 daagjes rennen in de hal en dan gelukkig weer weekend.
    Veel plezier daaro!
    X C