Fietsend door de ruine tempels van Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Rob Mo - WaarBenJij.nu Fietsend door de ruine tempels van Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Fietsend door de ruine tempels van Ayutthaya

Door: Rob en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

08 April 2011 | Thailand, Ayutthaya

Hallo allemaal! :-)
Zometeen vertrekken we met de nachttrein naar Chiang Mai. We gaan nu naar het mooie Noorden! Waar als het goed is alles droog is! We hebben alweer genoeg meegemaakt. Ik vergeet steeds de helft te schrijven maar ja... de verhalen komen nog wel als we terug zijn! Helaas momenteel geen mogelijkheid om foto's te plaatsen maar ik beloof zodra het kan zet ik er weer wat kiekjes op! :-) Het is warm warm warm maar wel genieten van alles hier. We zijn woensdag met de boot langs grote belangrijke tempels gevaren. Erg leuk om te doen. 's Avonds naar een nachtmarkt en heerlijk gegeten. Hmmm... kleefrijst met cocosmelk en verse mango! We vinden dat echt zo lekker en voor 70 cent te koop op de markt! Gisteren hebben we een fiets gehuurd we blijven immers Hollanders! Het was heerlijk zo beetje rond fietsen tussen de ruines. Echt geweldig sommige komen al uit de 7e en 8e eeuw! Heel bijzonder! En olifantjes gespot die heel kundig waren met geld en hoepels en zelf hun dikke kont konden laten wiebelen hahaha! Jammer dat Rob een lekke band kreeg maar uiteindelijk werd dat weer gefikst! Vandaag een beetje relax gedaan en naar een tempel geweest vol met aapjes echt zo lief! We hebben ze bananen gevoerd. Overigens we snappen die apen wel want die bananen hier zijn zo lekker!!! Elke dag neemt Mo wel een Bananashake! :-) Daarna beetje rondgelopen en nog naar een drijvende markt geweest. Al met al weer zeer geslaagde dagen met veel leuke ervaringen en gezellige mensen om ons heen. De eerste week zit erop nog 3 te gaan! Time flies when your having a sunburn!!! Hahaha! Groetjes vanuit het mooie Thailand en bedankt voor de leuke berichtjes! Rob en Mo

• 08 April 2011 - 16:01

Hoi!:

Woh wat een gave reisverhalen klinkt allemaal super met u2 lovebirds erm vleermuizen en blood suckers in je schoenen (die hebben vast geen True Blood gezien haha)Have fun en geniet ervan heeeeeeeeeeel veeeeeeel liefs uit Holland!
    xxKiek&Drake

• 08 April 2011 - 16:40

Frederike:

Hallo
    Fijn dat jullie zo genieten,het verhaal van de beach klonk ons bekend in de oren, mooi he. En niet teveel olifanten drinken , maar wat zijn ze lekker. groetjes

• 08 April 2011 - 18:10

Jan En Lia:

Mango Robbie :) en Mo Banana :)
    snoepers .....
    Het is in orde zo.

Liefs Lia en Jan

• 08 April 2011 - 18:20

Monique & Peter Cijs:

Hi Mo & Rob,
    Zo te lezen waren het geen Gazelle's want Rob reed lek...... lachen toch.
    We gaan ook een lekker weekend tegemoet, temperatuur en zon wordt aangenaam. Geniet van jullie 2e week en we volgen jullie.
    groeten uit Doetinchem
    Monique & je Pa xxx

• 08 April 2011 - 18:42

John En Ina:

Hallo die twee, pas 1 weekje om en al zoveel verhalen. Leuk om te lezen en straks om ze te horen. Jammer dat je nog geen foto's kunt plaatsen. Heb je al wel mooie kunnen maken van tempels en wiebelende olifantenkontjes. Bloedzuiger (!) en vleermuizen. Nog heel veel plezier en lekker weer de komende tijd.

Liefs John en mama

• 09 April 2011 - 07:16

John:

Wat super om jullie reis zo te volgen! Dat is dus allemaal volop genieten! Super hoor!!! Hier gaat alles ok! Kan alleen niet winnen van ze met de rummikub! hi hi hi ;-)
    greetzzzz
    john

• 12 April 2011 - 08:44

Roby & Rogier:

Hey Mo & Rob!

Jeetje, je kijkt ff een klein weekje niet en er staan alweer twee nieuwe verhalen op :-).
    Echt superleuk om de dingen te lezen die jullie tot nu toe al hebben meegemaakt!

Hier gaat alles ook goed! We hebben weer een heerlijk zonnig weekend achter de rug, dus dat is altijd goed :-). Nu weer lekker aan het werk, maar ja, nog maar 4 dagen (voor mij nog maar 3 dagen) en dan is het alweer weekend!

Enjoy the rest of your vacation!!! En tot het volgende verhaaltje!!

Liefs,
    Roby & Rogier