Crocodile Dundee - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Rob Mo - WaarBenJij.nu Crocodile Dundee - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Crocodile Dundee

Door: Rob en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

06 April 2011 | Thailand, Pak Chong

Hoi allemaal!
Wij zijn nu in Pak Chong en we vertrekken met pijn in ons hart vandaag richting Ayuttaya. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad hier. We zijn met Non onze 'sexy' gids op pad gegaan de jungle in op zoek naar de meest mooie diertjes. We zijn een dag lang naar Khao Yai Nationaal Park geweest. Wat een verschrikkelijk mooie omgeving. Een van de grootste natuurparken van Thailand. We zijn eerst met een pick up op weg gegaan door het park en kwamen vele vogels, gibbons en slangen tegen. Daarna zijn we nog ruim 2 uur te voet door de jungle gegaan en hebben vanalles gezien, ook een krokodil! We kregen speciale kousen aan in verband met bloedzuigers haha! Rob had er wel 20 in zijn schoenen! Gelukkig konden ze zich niet vast zuigen. Daarna naar de waterval van de film ' the Beach' van Leonardo di Caprio. Op zoek naar olifanten maar helaas alleen maar poep! Uiteindelijk toch nog een olifant gespot op de terugweg die geholpen werd door een Ranger omdat hij een gebroken poot had. De Ranger blaasde een vaccinatiespuitje in zijn rug. Haha na alle dieren dacht Mo huh wat is dat voor een dier! Maar het was de Ranger :-) Non was echt een geweldige gids en speelde zelfs even met een schorpioen! Het eten is echt geweldig dit wordt elke ochtend en avond klaar gemaakt door de Thaise vrouw van Mike (de Duitse eigenaar van Bobby's) De avonden zijn super met veel internationale gezellige mensen en olifantenbier! Gisteren zijn we naar een waterbron geweest waar wij zelf de ware attractie waren! Daarna zijn we een vleermuizen grot in geweest dat ruikte echt behoorliojk aangezien er meer dan 10 duizend vleermuizen leven. Tegen de avond bij een andere grot 3 miljoen vleermuizen zien uitvliegen op zoek naar eten! Echt een van de bijzonderste ervaring om mee te maken. We moeten de trein gaan halen maar tot snel!
Groetjes Rob en Mo

• 06 April 2011 - 07:41

Inken:

hey daar!!
    net ff jullie verhalen gelezen, gaaf hoor wat jullie tot nu toe allemaal al hebben meegemaakt! ik kijk alweer uit naar het volgende bericht haha! hier alles prima, heb mn verjaardag heerlijk buiten kunnen vieren, vandaag maar eens mijn verjaardagsgeld uitgeven, ik ben enorm door jullie allemaal verwend! verder is het weer een beetje tot de orde van de dag, en weer gewoon aan het werk...have fun en tot het volgende bericht!!
    xx

• 06 April 2011 - 09:01

Mieke Cijs:

Het klinkt allemaal Top!
    Veel plezier!
    Ben je zelf een attractie, geld vragen!

Liefs

• 06 April 2011 - 16:18

John En Ina:

Hallo Rob en Mo,

Nou dat zijn alweer leuke verhalen. Jullie hebben al best veel meegemaakt en gezien de afgelopen dagen, en dan zijn jullie nog niets eens zo lang onderweg. Fijn dat jullie het zo naar zin hebben. We kijken uit naar het volgende verhaal en de foto's. Leuke foto trouwens Mo van jou en de bloem.

groetjes x John en mama

• 06 April 2011 - 18:45

Monique & Peter:

Hi Mo & Rob,
    Mooi verslag, de foto's van de waterbron houden we tegoed en 3 miljoen vleermuizen ook... Ina had tijdens een vakantie in Spanje een vleermuis in haar haren, was geen pretje mar goed afgelopen. Nou geniet ervan en we volhen.
    Monique & je Pa xxx

• 07 April 2011 - 05:33

Joke & Gerrit:

Nou, dat is al weer een hele ervaring! Alleen weten we nog niet zo goed wat je je bij olifantenbier moet voorstellen!?
    Effin nog heel veel avontuurlijk plezier!
    Groetjes.

• 07 April 2011 - 09:09

Lia En Jan:

Hallo Rob en Mo,

Rob jouw gekleide krokodilletje van
    vroeger staat sinds dit verslag naast
    de notebook. Geeft naast jullie verslagen nog meer het gevoel van zover en toch zo dichtbij. Die drie
    miljoen vleermuizen zou mij (Jan)
    een beklemmend gevoel geven.
    (Zoiets als Birds, Hitchkok.)
    Wij zijn blij met drie stuks in één
    blik te zien op ons terrasje 's avonds.
    Mochten jullie, wat wij totaal niet zullen verwachten, geen olifanten zien,heeft het Vaderland een goede troost; Olifant Jenever.
    Mo maak je af en toe een fotootje
    van de treinen? Maar pas op in menig land mag het niet zomaar.
    In korte tijd hebben jullie al veel gezien en beleefd en verslag daarvan gegeven. Ga zo door en geniet ervan.

groetjes Jan en Lia