Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Rob en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

30 Maart 2011 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal!

Nog 1 nachtje slapen en dan breekt voor ons de vakantie aan... Even voor iedereen die de nieuwsberichten in de gaten heeft gehouden: geen zorgen! Wij hebben niks op de planning staan voor Zuid Thailand. Momenteel zijn daar heftige overstromingen en wordt er afgeraden om daar naartoe te reizen. Voor nu ziet het er voor ons nog goed uit. Hierbij een globale planning voor onze trip:

Bangkok-Nationaal Park Khao Yai-Ayutthaya-Chiang Mai-Pai-Chiang Rai-Bangkok-Grensoversteek Cambodja-Siem Reap/Angkor Wat-Skuon-Phnom Pehn-Kampot-Grensoversteek Thailand-Koh Chang

De weersverwachting voor Bangkok

vr 1 apr za 2 apr zo 3 apr

Min (°C) 25° 26° 27°
Max (°C) 35° 35° 36°

Vrijdag 1 april komen wij rond 6:15 uur aan in Bangkok daar zijn de voorspelling voor nu goed!
De laatste voorbereidingen kunnen beginnen en dan zijn we klaar voor vertrek!

Tot ons volgende berichtje vanuit Thailand!

Groetjes Rob en Mo

• 30 Maart 2011 - 08:55

Mieke Cijs:

heel veel plezier en gelukkig jullie gaan niet naar het zuiden!

Liefs!

0066 Bangkok Boarding.
    Boaring.
    .......
    Departed.
    Zouden de stalen neuzen van werkschoenen van een passagier dit veroorzaakt hebben?