Nieuwe reis een feit! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Nieuwe reis een feit! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis een feit!

Door: Rob en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

06 September 2010 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal!

Nog even een berichtje vanuit m'n 'oude' huisje! Volgende week gaan we verhuizen en daarna gaan we ons voorbereiden op een reis door Thailand en Cambodja. Rob en ik hebben allebei officieel vrij gekregen van het werk en is een maandje rondtrekken een feit! Onze eerste verre reis samen! Spannend! Maar we hebben al een vriendenvakantie doorstaan, paar dagen Londen, 5 sterren hotel en samen een tent opzetten in Overijssel zonder ruzie :-) Gaat helemaal goed komen dus! Ik weet al wat er onder de kerstboom ligt dit jaar... Een nieuwe Trotter van Thailand en Cambodja om ons de weg te wijzen en er een fantastische reis van te maken... Er begint zo langzamer hand wel een patroontje te ontstaan moet ik erkennen (elke 2 jaar een verre reis!) Tja, ik moet wel zeggen dat het erg verslavend is en dat ik me top voel bij het ontdekken van een nieuw land! Bij deze dus voor de mensen die het weer leuk vinden om ons te gaan volgen zoals de planning eruit ziet vertrekken wij 31 maart 2011!

Groetjes Rob en Mo

  • 07 September 2010 - 07:49

    Marco:

    Spannend allemaal!
    Succes met verhuizen en voorbereiden en verheugen op de reis!

  • 09 September 2010 - 12:04

    Jeroen:

    Cool! Ik kijk uit naar de plaatjes en verhaaltjes! Cheers, Jeroen

  • 19 Maart 2011 - 16:23

    Kiek:

    Nu al lekker aan het aftellen!

  • 28 Maart 2011 - 08:24

    Roby:

    Hey Mo & Rob!

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reisverhalen en ga jullie dus zeker volgen!!
    Nog maar een paar dagen en dan is het zover!! Spannend, maar wel op een leuke manier :-).
    Succes nog even met de laatste loodjes en ik wens jullie nogmaals een ontzettend mooie en lekkere vakantie toe (maar dat gaat wel lukken)!!

    Liefs,
    Roby

    P.S. Wat een ontzettend leuke foto!! :-)

  • 29 Maart 2011 - 21:06

    Monique & Peter Cijs:

    Nog 2 nachtjes sapen en dan vliegen jullie...........het aftellen kan beginnnen.

    Gr. uut Doetinchem xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 37454

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: