Lekker relaxen in Xi'an - Reisverslag uit Xi'an, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu Lekker relaxen in Xi'an - Reisverslag uit Xi'an, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Lekker relaxen in Xi'an

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

08 Mei 2007 | China, Xi'an

Hallo allemaal! Wederom bedankt voor de leuke berichtjes. We zitten inmiddels in Xi'an. De treinreis was wel even wennen aangezien het erg kleine hokjes waren met zes bedden erin. En natuurlijk hadden wij de meest irritante medereizigers. Een baby en een oude rochelende chinees :) Al met al viel het reuze mee je moet het gewoon even een plek geven en van je af zetten. Het is wel erg raar dat de kleine kinderen hier een gat in hun broek hebben en dus gewoon overal hun behoeften doen. Ik wist dit wel maar je kijkt er toch wel even raar van op en het ruikt vooral haha! Maar ja voor de rest zijn we goed aangekomen in Xi'an. Het was eerst even zoeken naar ons hostelletje maar eenmaal gevonden is het hier wel helemaal geweldig! Het heeft wel iets weg van een klein kloostertje ofzo. Het is in ieder geval lekker bijkomen na zo'n drukke stad! Gisteren zijn we de stad ingeweest en zijn we naar de bel en drumtoren geweest. Dat zag er echt gaaf uit. Achter de drumtoren was een islamitische wijk met allemaal marktkraampjes. We zijn toen naar een grote moskee geweest. Wel erg mooi om te zien. Vandaag zijn we met een tour meegeweest naar het terracottaleger. We waren met twee amerikanen en twee spanjaarden. Wel erg gezellie! Het terracottaleger vond ik erg indrukwekkend zeker gezien de geschiedenis hiervan. Ook zijn we naar een oud badhuis iets geweest waar heel warm water was 47 graden. We hebben ons lekker van boven gewassen met het water dit schijnt erg goed voor je te zijn. Dus wie weet zien we er morgen wel heel erg mooi uit haha! Na deze excursies waren we best wel moe en zijn we lekker gaan chillen. Even msnen en een berichtje plaatsen! Oja, ik ga proberen nog meer foto's erop te zetten maar ik heb m'n camera nu even niet bij me. Ik hoorde dat het in nederland niet echt lekker weer is. Hier is het zo'n 35 graden maar ik moet zeggen dat ik niet echt last heb van de warmte. Morgen gaan we nog een beetje de stad bekijken en s'avonds vertrekt onze trein naar Beijing! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!! Waarschijnlijk zullen we daar een week verblijven aangezien er veel te zien is. Dikke knuffel vanuit het warme maar erg mooie Xi'an xxx Mo.

  • 08 Mei 2007 - 09:27

    Tineke:

    Hoi!
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    Ik kijk naar je foto's!
    Nog veel plezier!
    Groetjes!!

  • 08 Mei 2007 - 09:28

    Tineke:

    Hoi
    Ik bedoel natuurlijk ik kijk uit naar je foto's!
    Doei!!

  • 08 Mei 2007 - 11:13

    John En Ina:

    Hallo die Mo,
    nou ik vond het leuk ff met je te hebben gechat vanmorgen. Wat een ervaringen doen jullie allemaal op zeg. Geweldig. Het weer is hier inmiddels een stuk wisselvalliger geworden en het is zeker een stukje frisser, maarja daar hebben juvllie lekker geen last van. Geniet ervan en tot gauw weer

    xxxxx knuffels van John en mama

  • 08 Mei 2007 - 16:44

    Doetinchem:

    Hallo Mo & Nathalie
    Leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben, geniet ervan want de éérste week is al om.... Als het lukt met de foto's op deze site is het helemaal top ( plaats er ook één van je zelf op ) Nou we wachten op je volgende reisververslag, veel plezier en dikke kus van Monique & je Pa xxx

  • 08 Mei 2007 - 18:50

    Elly :

    leuk dat je het naar je zin hebt 6 juli hebben we ons team uitje we gaan naar de western boerderij in didam kloot schieten en daar naar lekker eten het word vast gezellig geniet nog van je vakantie want voor je het weet is het voorbij tot gauw groetjes van elly.

  • 09 Mei 2007 - 10:24

    Roby:

    Hey meisje!

    Er is alweer een week voorbij! Wat gaat de tijd toch snel, maar het klinkt allemaal hartstikke leuk!!! :-)

    Hier gaat ook alles z'n gangetje. Het weer zit ons deze week inderdaad niet echt mee, maar ja, wat dat betreft hebben we altijd wel wat te klagen over het weer...

    Ik ga er weer mee stoppen, maar ik ben erg benieuwd naar je foto's en naar je volgende reisverslag!

    Tot de volgende mail!

    Liefs,
    Roby




  • 09 Mei 2007 - 16:23

    Inken:

    zit bij suus weer ff je site checken!fijn dat je het zo naar je zin hebt en volgens mij klikt het ook prima tussen jou en nathalie!heeft zij ook een site? hier gaat alles zn gangetje,ben net weer bij erik geweest de andere 2 sterren zitten er ook op! ik ga maandag as weer de nachtdienst in voor 4 nachten dan check ik je site weer...take care en tot lezens maar weer! dikke kus

  • 09 Mei 2007 - 16:53

    Kiek&sean:

    Klinkt echt geweldig allemaallllllll leuk om hier te lezenh dat Inken weer twee sterren heeft hahha!Vergeet de kwakvang niet he:)
    Wat een smeerkezen een gat in hun broek ik ruik het hier als ik er aan denk .....hihi niet gaan naapen he!Have a lot of more funnnnnn.
    xxxkiek&sean

  • 10 Mei 2007 - 13:08

    Frederike:

    Hallo

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Kun je al met stokjes eten?????.
    Anders nog even flink oefenen.
    Geniet er maar lekker van

    groetjes

  • 10 Mei 2007 - 22:26

    Wokkie:

    Hey! Leuk om te lezen. Een gaatje in hen broek? wat apart :s Veel plezier nog daar! en wacht je nieuwe posts af. Kom hier elke dag dus houd het in de gaten :D

  • 11 Mei 2007 - 05:07

    Paula:

    He Mo,

    Wat ontzettend leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen. Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en zoveel mooie dingen ziet.
    Geniet er lekker van en ik blijf je volgen.
    Lieve groetjes Paula

  • 11 Mei 2007 - 17:36

    Petra:

    Hoi monique,

    Wat een leuke berichten en een hoop gezien al in een week! Geniet ervan! We blijven je volgen.

    Groeten uit het natte, maar koele Nijmegen.

  • 11 Mei 2007 - 18:40

    Tim En Ellen:

    Hallo Mo..
    Nou gelukkig gaat alles goed met je!
    Leuk om je verhalen te lezen. Geniet ze en veel succes.

    Groetjes Tim en Ellen

  • 12 Mei 2007 - 11:07

    Doetinchem:

    Hi Mo & Nathalie,
    Hoe gaat ie? Wij zijn richting France, we sms-en en houden contact. Dikke kus van Monique & je Pa xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Xi'an

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 37451

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: