Back in NL!!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Back in NL!!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Back in NL!!!

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Juli 2007 | Nederland, Arnhem

Hallo hier nog een laatste berichtje van mij. Misschien wat laat maar ben er nog niet eerder aan toe gekomen. Hong Kong was geweldig! Wat een super stad! Echt geen China maar wel ontzettend gaaf om er geweest te zijn. Je loopt daar lekker door de wolkenkrabbers en je pakt ff een ferry en dan sta je alweer op een strandje echt super! We hebben daar nog leuke dingen gedaan maar dat vertel ik allemaal nog wel! Ik ben alweer terug in het natte kikkerlandje! Het gaat komend weekend eindelijk goed weer worden. Het is echt verschrikkelijk hoe snel je weer gewend bent aan het 'normale'leven hier. M'n agenda staat alweer volgepland alsof ik niet weg ben geweest. Ik vond het in ieder geval super om deze reis te maken en nu maar eens kijken wat de volgende bestemming is :) Bedankt voor alle leuke berichten en mocht ik weer een reisje gaan maken dan hou ik jullie uiteraard weer op de hoogte! Dikke kus Mo.

  • 14 Juli 2007 - 08:03

    Doetinchem:

    Hi lieve Mo,
    Je kunt terug kijken op een onvergetelijke reis met prachtige indrukken, we zijn happy dat alles goed is gegaan en dat je weer heelhuids in Arnhem bent en kijken nu uit naar een avondje foto's kijken & je verhaal. Geniet van je weekend en een kus van Monique & je Pa xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 37447

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: