Schitterende rijstterrassen! - Reisverslag uit Guilin, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu Schitterende rijstterrassen! - Reisverslag uit Guilin, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Schitterende rijstterrassen!

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

10 Juni 2007 | China, Guilin

Ni Hao ma? Hier nog steeds alles paletti! We hebben weer erg leuke dingen meegemaakt. In Yangshou hebben we slang gegeten! Er kwam een oud mannetje met een jute zak en er zat echt een dikke slang in best eng. Deze werd even voor onze neus dood gemaakt. Het smaakt best wel lekker moet ik zeggen! lekker nog een avondje barhangen en de dag ernaar zijn we naar Longsheng gegaan. Daar verbleven we in een klein hotelletje van een engelse lerares erg leuk maar weinig te beleven. We zijn vanuit daar naar de rijstterrassen in Ping'An gegaan. Echt schitterend! Een van de grootste en hoogste ter wereld! Wel erg nat geworden dus zijn we s'avonds weer naar Longsheng gegaan om heerlijk te douchen! Vandaag zijn we naar Guilin gegaan en hebben we niet zo heel veel gedaan beetje gewinkeld wel erg leuk! Morgen gaan we naar Hainan. Hopen dat het niet regent! Ik heb weer wat nieuwe foto's geplaatst dus kunnen jullie weer een beetje zien hoe het hier is. Dikke kus uit Guilin xxx Mo.

  • 10 Juni 2007 - 16:39

    Naatje:

    gaaf hoor mootje, strakke regenpak!!! die van mij was mooier!!!

  • 10 Juni 2007 - 17:24

    Chris:

    émo!

    Wat een mooie foto zeg! En wat klote dat ik je weer gemist heb op msn :S. Begin je wel te missen hoor!

    liefs,

    Chris

  • 10 Juni 2007 - 18:15

    Frederike:

    Hallo Moniek

    Zo te lezen vermaak jij je prima. En wat gaat de tijd snel of niet???. Geniet er nog even lekker even van. Zit jij in de buurt van de overstromingen????
    Is elke dag op de tv.

    gr Frederike

  • 10 Juni 2007 - 21:13

    Dawn:

    halllo monique!

    ik ben nu op de verjaardag van je moeder, we zijn net naar binnen gevlucht want het begint hier flink te onweren!=(
    en ik heb ook al een wijnglas kapot gemaakt per ongeluk:p
    maar goed voor de rest was het gezellig=)
    ik zie dat je het erg leuk hebt daar, ik wil graag ook eens een keer naar china, wil die echte chinese tuinen eens zien lijkt me erg mooi=) haha.

    ik moet je nog de groetjes doen van iedereen hier en nog veel plezier daar;):)!!

    groetjes van Dawn,John,Ina,Math,Corinne en de frikandel ;);p.


  • 11 Juni 2007 - 09:43

    Roby:

    Hey Mootje!

    Wat een gave foto (die zwart/witte!) :-)
    Heel mooi!
    :-S Brrrr, slang! Alleen al het idee... Smaakt het echt net als kip? ;-)

    Hier is verder weinig gebeurd. Het weer is af en toe weer erg hopeloos! Afgelopen weekend hebben we een aantal flinke regen- en onweersbuien gehad!!! Ik ben van 10 minuutjes lopen echt helemaal drijfnat geworden (tot aan m'n sokken toe!). Maar ja, de temperatuur ligt nog wel rond de 23 graden.

    Nog maar iets meer dan een week en dan kom je alweer terug naar ons kikkerlandje!! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel!!!

    Nou meid! Geniet nog maar even, want voor je het weet is het voorbij!!!

    Dikke knuffel!

    Liefs,
    Roby

  • 11 Juni 2007 - 19:07

    Doetinchem:

    Hi lieve Mo,

    Schitterende foto's bij je laatste verslag, ook leuk is de foto van jullie met poncho en fiets ! Voor jullie info: Gisteren stond op teletekst het volgende bericht:Tientallen doden bij overstromingen China
    zondag 10 juni 2007: Overstromingen en aardverschuivingen als gevolg van zware regenval hebben in China aan zeker veertig mensen het leven gekost. Een kleine 180 duizend mensen zijn dakloos geraakt. Het hoogste aantal slachtoffers viel in de provincie Guangdong, in het zuidoosten, waar onophoudelijke neerslag sinds donderdag enorme schade heeft aangericht. Er vielen veertien doden en 28 gewonden en twintigduizend mensen zijn er dakloos geraakt. Ik weet niet of je daar heen gaat echter het is goed om te weten. Nou meid, geniet ervan! Groeten en dikke kus van Monique en je Pa xxx


  • 12 Juni 2007 - 00:31

    Inken:

    Hee meis! Hier nog weer ff een berichtje vanuit nachtelijk Arnhem het is nu bijna half drie..tHeeft even geduurd maar ik ben weer op de hoogte van jouw avonturen! Zeg maar eh, volgens mij ben je flink afgevallen of niet? Hmmm, volgens mij moet ik dan toch ook maar zo'n reis maken haha! Ik heb trouwens genoten van ons telefoongesprek maar inmiddels is er weer van alles gebeurd maar dat hoor je wel als je terug bent! Nix ernstigs hoor...anyway,nog maar 8 dagen en dan ben je weer hier ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. Hou de woensdagavond in elk geval maar vrij (als je dat dan nog trekt hihi!), dan kunnen we misschien een welkomsborrel houden of zo...Goed, ik ga weer an die arbeit, tot schnell! Dikke kus en geniet nog ff!

  • 12 Juni 2007 - 19:20

    Dagmarr & Miieke..!:

    Hee Moow..
    Maak vn je laatste week een TOP week;)
    En geniet nogh even lekker vn de dagen!.
    Dikke Kuss.
    Dagmarr & Miieke!!

  • 13 Juni 2007 - 13:10

    Sabine:

    Hé Mo!!!
    Stoere meid, slang eten!!! En het smaakt toch echt naar kip of niet?!
    Jouw foto's zijn echt geweldig, moet daar toch ook echt een keer heen om het zelf allemaal te zien (dus dat wordt of sparen of een hele rijke vent tegenkomen!!)
    Hier in Arnhem gaat alles gewoon zijn gangetje, alleen veel te druk op het werk (vandaar dat ik nu ook tijd heb om een berichtje te typen...). Nog maar een paar weekjes hard doorwerken en dan mag ik ook vakantie gaan houden.
    Volgende week gaan we natuurlijk wel jouw thuiskomst vieren, dus ik hoop dat je nog een beetje wakker bent als je thuis komt (veel slapen in het vliegtuig!!!).
    In ieder geval tot volgende week of tot je volgende berichtje!!!

    Liefs Sabine

  • 14 Juni 2007 - 21:23

    Niels:

    Hé Mootje!!!

    Heb alles gelezen en foto's bekeken. Ziet er geweldig uit allemaal!!!
    Ben benieuwd naar alle verhalen.
    Volgende week hoor ik het allemaal wel. Zal alleen even niet in de Stört zijn. Die wordt dan verbouwd tot restaurant. Maandag gaan we beginnen en hopelijk is het dan met een week of twee klaar.
    Maar de Move en The Stage zijn er natuurlijk nog wel gewoon.

    Tot schnell XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Guilin

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 37439

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: