Mo kan al met stokjes eten!!! - Reisverslag uit Shanghai, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu Mo kan al met stokjes eten!!! - Reisverslag uit Shanghai, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Mo kan al met stokjes eten!!!

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

05 Mei 2007 | China, Shanghai

Hallo lieve mensen! Bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes!!! M'n reis is nu eindelijk begonnen! Ik heb thuis al online kunnen inchecken. Ik heb alleen nog maar m'n bagage afgegeven en toen konden we alle drie het vliegtuig in. We hebben 8921km gevlogen en zijn toen in Shanghai aangekomen. We hadden helaas geen luxe tv-schermpjes in het vliegtuig :( Op het vliegveld hebben we een bus gepakt en zijn toen naar het hostel gegaan. Het was behoorlijk warm en broeierig dus dat was wel even wennen! We hebben een relax hostel dus slapen en douchen is nu nog redelijk goed te doen. We hebben s'middags gegeten in een chinees bbq restaurantje best wel grappig we hebben gewoon aangewezen wat we wilden eten maar wat het was??? Het viel gelijk al op dat we veel bekijks hadden door de chinezen haha! s'avonds hebben we een beetje film gekeken en zijn niet al te laat naar bed gegaan. De volgende dag zijn we naar een park gegaan. Daar waren allemaal kleine minikikkertjes ik heb er nog een op m'n hand laten lopen. In het park werden we door 3 chinezen aangesproken en we zijn met hen naar een echt theeceremonie gegaan dit was echt wel gezellig!!! Ze vonden mij erg hip en vriendelijk :P We zijn daarna naar de Bund gegaan. Hier was het echt mega druk en iedereen wilde met ons op de foto soms best irritant. Daarna zijn we naar de oude stad gegaan dit was echt geweldig!! Daarna zijn we weer naar de Bund gegaan en hebben we een rondvaart gemaakt met allemaal lichtjes!! Ik weet echt niet wat ik allemaal moet vertellen want het is echt zoveel!! Maar um wat ik vandaag heb gedaan dat vertel ik in m'n volgende bericht. Ik heb nu enorme trek dus we gaan ff eten! Dikke chinese knuffel Mo.

  • 07 Mei 2007 - 18:00

    Doetinchem:

    Hi Meiden,
    Gelukkig goede en leuke berichten uit Shanghai, wij zijn 4 mei bij de dodenherdenking in Rhenen geweest en 5 mei de hele dag in Wageningen geweest bij het bevrijdingsfeest, Het was hier tot vandaag s'zomers echter nu hebben ze een week van neerslag voorspelt. Nou we houden jullie berichtjes in de gaten, geniet van het land en tot horens.
    groeten van Monique en je Pa en een dikke kus !

  • 07 Mei 2007 - 18:18

    Anneke En Will:

    Ni Hao Monique

    Hoorden vanavond van je site en gelijk gekeken natuurlijk, ziet er goed uit! Ben zelf een aantal jaren geleden in Shanghai geweest op een symposium en heb het daar erg naar mijn zin gehad. Lekker eten en vooral niet vragen wat het is, ........heerlijk! Probeer ook een acrobatenvoorstelling te gaan zien, fantastisch en heel erg chinees! Er zijn er daar diversen van, Een boottochtje op de rivier is ook een goede aanrader. We blijven je nu volgen, hartelijke groet van oons uit Delfzijl.

  • 07 Mei 2007 - 22:12

    Ernst-jan:

    hoi monique!
    ik wil je van uit Het Dorp nog een prettige reis wensen,en maak er wat van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 37453

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: