Nog 5 dagen te gaan! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen te gaan! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen te gaan!

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

27 April 2007 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal! Het is al bijna zover over 5 dagen vlieg ik naar Shanghai! Het is inmiddels allemaal zo goed als rond. Ik heb eindelijk m'n visum!!! En jawel voor 60 dagen! Ik had er eerst een voor 30 dagen gekregen dus kon ik weer terug naar de ambassade maar gelukkig kan ik nu in en uit China! Ik heb er ook een reisgenootje bij: Nathalie! Zij zal ook met ons mee gaan en we hebben er echt ontzettend veel zin in! Het is nog even afwachten of Nathalie met ons mee kan in het vliegtuig woensdag omdat zij een stand-by ticket heeft. Maar tot nu toe staat het vliegtuigje nog op groen! Dus dat is woensdag nog wel even spannend. En nu moet ik nog m'n tas gaan inpakken enne feest vieren koninginnenacht en koninginnedag! Ik weet niet eens wanneer ik tijd heb om m'n tas te pakken haha! Ik kan inmiddels karoakebar in het chinees zeggen dus daar zal ik ook een eind mee komen haha! kala OK! We hebben voor de eerste 2 nachten een bedje gereserveerd in een groot jeugdherberg in Shanghai. Dit kost ons wel 3,50 euro per bed! En dat in een grote stad! Ik heb alles gekocht wat ik nodig denk te hebben dus wat mij betreft kunnen we vertrekken! Tot in China! Greetz Mo.

  • 28 April 2007 - 10:51

    Tineke Vermaas:

    Hoi Monique!!
    Heel veel plezier op je reis!1 Ik zal je wel niet meer zien op het werk, vandaar dit berichtje!!
    Geniet er van!
    Groetjes Tineke

  • 28 April 2007 - 18:54

    Remko:

    wokkie=remko

  • 29 April 2007 - 13:05

    Nathalie:

    Hi Mo! Heb ook maar zo'n sijtje aangemaakt!! Heb er zin in.. Het licht staat nog steeds op groen..

  • 01 Mei 2007 - 13:23

    Kiek:

    Eindelijk D-Day Mo!Echt so cool wat je vast allemaal gaat zien en beleven!Neem alles goed op je in snuffel snuif en geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxxx

  • 01 Mei 2007 - 21:17

    Monique & Je Pa:

    Hi Monique,

    Nog één nachtje in je eigen bed en dan.........op reis! We zien elkaar morgenochtend tegen koffietijd! Slaap lekker.

  • 02 Mei 2007 - 14:16

    Jeroen:

    Een hele goede reis meisje! Hoop snel je avonturen te lezen hier :) Groetjes, Jeroen

  • 02 Mei 2007 - 14:20

    Roby:

    Hey Mo!

    Over een paar uurtjes zit je eindelijk in het vliegtuig!! Spannend hoor!!!
    Maar je gaat vast een geweldige tijd tegemoet en ik ben erg benieuwd naar de foto's en de reisverhalen!!! :-)

    Geniet ervan en tot snel!

    Liefs,
    Roby

  • 03 Mei 2007 - 12:00

    Sabine :

    Hé Mo,
    je bent eindelijk onderweg!! Heel veel plezier, geniet ze!!!
    En als ze je iets raars willen laten eten; het smaakt allemaal naar kip......

    liefs Sabine

  • 03 Mei 2007 - 16:18

    Dagmar & Mieke.:

    Heei monique..

    Je bent nu al in China..
    Nou we kwamen even kijken of je er wat had op gezet.
    maar er staat nog niks bij.
    Dus we blijven kijken:)
    Veel plezier...
    Kus Dagmar & mieke

  • 04 Mei 2007 - 12:22

    Frederike:

    Hallo Moniek

    hopelijk goeie vliegreis gehad?? dan nu lekker gaan genieten van al dat moois.

    groetjes Frederike


  • 04 Mei 2007 - 14:55

    Elly :

    hoi mo een goede vlucht gehad ben benieuwd hoe je het daar hebt laat het ons weten heel veel plezier in china

  • 05 Mei 2007 - 12:39

    Bibbermans:

    eej moootje!!! Veel plezier daaro bij die chineesjes! doe ze de groetjes! xxx c

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 37441

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: