Nog 5 weken en 5 dagen te gaan... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Nog 5 weken en 5 dagen te gaan... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken en 5 dagen te gaan...

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

22 Maart 2007 | Nederland, Arnhem

Nihao! Even een update hoe het er nu voor staat! M'n visum is aangevraagd en die ga ik binnenkort ophalen even kijken wanneer ik daar tijd voor heb. Inmiddels heb ik gehoord dat Type-o-Negative op Graspop speelt dus ga ik direct na thuiskomst door naar Belgie en nog even een paar dagen genieten van m'n vakantie. Ik heb inmiddels Gepko ontmoet hij zal in China m'n reisgenoot zijn. We gaan in ieder geval met hetzelfde vliegtuig heen en terug. Verder zullen we wel dingen samen ondernemen maar we willen ook ons 'eigen' ding kunnen doen dus hoe het allemaal precies gaat verlopen weet ik nog niet. Wel heb ik in grote lijnen m'n route uitgestippeld maar dit kan ook nog allemaal veranderen. Zoals ik het nu bedacht heb kom ik aan in Shanghai-Beijng-Xi'an-Yichang-Jangstekiang overvaren-Tsjoenking-Chengdu-Kunming-Yangshou-Guilin-Haikou en Hong Kong. Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een Disneyland is in Hong Kong :) Dus daar ga ik zeker naartoe!!! Niet echt typisch Chinees maar ja! Verder wil het nog steeds niet lukken met de chinese taal en Gepko heeft dit ook niet onder de knie dus dit wordt echt lachen! Ik zal voor vertrek nog even een berichtje plaatsen. Dit was het even. Wo dei zou! Zaijian! Mo

  • 10 April 2007 - 10:37

    Ina Van Veldhuisen:

    Hallo die Mo,

    Nou ik heb alles even gelezen. Het ziet er leuk uit. Hopelijk verloopt alles volgens je planning.

    groetjes mama

  • 10 April 2007 - 15:42

    Peter Cijs:

    Hi Mo,
    Prima site en handig voor de thuisblijvers. Nou het aftellen voor China kan beginnen.

    groeten en kus van je Pa xxx

  • 10 April 2007 - 17:06

    Monique & Peter Cijs:

    Nihao Hi Mo,

    Begin mei is er ook een grote fietsbeurs in Shanghai wellicht zit je met collega's van ons in de blauwe vogel.... Hoelang blijf je denk je in Shanghai? We spreken elkaar.
    groeten en kus uut Doetinchem.




  • 12 April 2007 - 07:58

    Petra En Frederike:

    Goede Morgen

    Wij zijn al op en jij????
    Je hebt een leuke site.

    groetjes

  • 15 April 2007 - 10:14

    Nathalie:

    Hi Mo ! Heb er zin an ! :-p !

  • 26 April 2007 - 20:06

    Elly:

    he mo ik wil je een goede reis wensen tot over 2 maanden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 37444

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: