Voorbereidingen en flinke vakantiekriebels!!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en flinke vakantiekriebels!!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en flinke vakantiekriebels!!!

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 Februari 2007 | Nederland, Arnhem

Ik ben nu al een tijdje bezig met de voorbereidingen om naar China te gaan. Maar nu komt alles wel heel erg dichtbij en vind ik het toch wel een beetje spannend worden! Maar geen zorgen ik heb al heel wat gedaan dus de rest komt wel goed. M'n vliegticket is geboekt en ik vlieg met KLM! Jawel wat een luxe!!! Er schijnen zelfs tv-schermpjes in te zitten bij je stoel! Dus dat wordt wel lekker film kijken en relaxen. Ik heb een woordenboekje Chinees mandarijn maarre dat word toch echt niks dus dat kan wel lachen worden in China :) Even mijn vluchtinformatie :
02/05/07 KL 895 Amsterdam - Shanghai, Pu Dong sg 18:25 10:50 03/05/07
20/06/07 KL 888 Hong Kong - Amsterdam 10:20 16:30 20/06/07
Als alles gaat zoals gepland dan zit ik in ieder geval in deze vliegtuigjes!!! Een paar weken terug ben ik al naar de GGD geweest om een paar prikken te halen dus die zitten er ook al in. Nu alleen nog malariapillen en dan ben ik redelijk veilig. Natuurlijk moet ik de Norit en dat soort dingen ook niet vergeten. Ik wil er niet aan denken wat dat voor een taferelen met zich mee kan brengen haha!! en dan boven een gat in de grond?! My god! Waar begin ik aan :) Vorige week ben ik naar Den Haag geweest om m'n visum aan te vragen... Helaas geen succes een uur lang gezocht (net de verkeerde kant op gelopen) en dan is de chinese ambassade al dicht beetje balen dus. Maar nu ga ik het dan toch maar via de post doen aangezien ik niet zoveel zin heb om weer naar Den Haag te gaan dus maar hopen dat dit goed komt! Dezelfde dag heb ik te horen gekregen dat Type-o-Negative, een band die ik al een geruime tijd heel graag wil zien, optreedt wanneer ik dus in China zit! BALEN! Ik heb nog even overwogen om m'n ticket te wijzigen maar nee dat doe ik toch echt niet! Nu maar hopen dat ze op Graspop spelen!!! Dit was het even ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjes Mo.

  • 27 Februari 2007 - 13:28

    Iris:

    Heey!!! kheb 4 uur lang moeten w8en op mn visum, hoop dat zaken regelen in China iets vlotter gaat. Het wordt een top tijd!! Laat weten wanneer je in Shanghaï bent he!!!!! Liefs, iris

  • 03 Maart 2007 - 21:21

    Linda:

    Zolang je je ster volgt komt alles goed!! :D

  • 11 Maart 2007 - 18:13

    Kiek&sean:

    Leuk MO!We wachten met smart op de reisverhalen!:)
    doeiiiiii
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 37440

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 24 September 2014

Java, Bali en Gili eilanden

31 Maart 2011 - 28 April 2011

Thailand en Cambodja

15 Mei 2009 - 19 Juni 2009

China, Tibet en Nepal

02 Mei 2007 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: