Zon, zee, strand, Starbucks Coffee en shoppen!!! - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Rob Mo - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand, Starbucks Coffee en shoppen!!! - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand, Starbucks Coffee en shoppen!!!

Door: Sabine en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 Juni 2009 | Hong Kong, Kowloon

Hello!!! En dan ons laatste berichtje op deze site! Na weer vertraging zijn we rond 00.00 uur in ons guesthouse aangekomen. We hebben echt de kleinste kamer ooit gekregen, maar verder is het prima! Hier kun je dus echt 1 ding heel goed en dat is shoppen!!! Dat hebben we dan ook flink gedaan, hele foute souvenirs,maar ook kleding en parfum ingeslagen. Starbucks Coffee gedronken en heerlijk op het strand gelegen. 's Avonds de lichtshow bekeken en vandaag nog even van het uitzicht genoten op de Peak. Al met al nog een paar lekkere vakantiedagen gehad. Na in 15 verschillende bedden te hebben geslapen, 7 verschillende vluchten te hebben genomen, treinen, taxi's, bussen, tuk tuks, fietstaxi's, olifanten, boten en fietsen te hebben gebruikt om ons te vervoeren moeten we nu toch echt weer naar huis! We hebben een prachtige reis gemaakt een waar avontuur! Wij vertrekken hier vanavond met een lach en een traan! Bedankt voor jullie vele lieve en leuke reacties! We zien jullie snel! Dikke kus vanaf 8 hoog in Hong Kong Sab en Mo.

• 18 Juni 2009 - 11:15

Marije:

Foute souvenirs...ik ben benieuwd!!! Geniet nog even van jullie laatste uurtjes en een veilige en fijne vlucht terug!!!!

Liefs,

Marije, Chris en Marit

• 18 Juni 2009 - 13:43

Inken:

Ik weet niet of jullie dit nog lezen maar wil jullie net als Marije een goede vlucht terug wensen, zal blij zijn als jullie weer in het arnhemse zijn haha! Tot vrijdagavond in da Move? Ben zoooo benieuwd naar jullie verhalen!! En idd, geniet nog ff!! xxx

• 18 Juni 2009 - 14:19

Roby:

Hey meiden!

Zoals hierboven ook al is getypt:
    Hele goeie reis terug en ik zie jullie sowieso morgenmiddag eventjes voor jullie sleutels!

Dikke knuffel,
    Roby, Bas, Chendo en de poepoes :-)

• 18 Juni 2009 - 15:07

Mieke:

Hallo Mo en Sabine,

Kom beiden heelhuids thuis!!

Kom beiden even lekker bij!!

Tot Bels Liefs
    Mieke Jerrie en Bo