Gestrand in Kathmandu...... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rob Mo - WaarBenJij.nu Gestrand in Kathmandu...... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Gestrand in Kathmandu......

Door: Sabine en Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 Juni 2009 | Nepal, Kathmandu

Namaste!!!
Nou ja, goeiendag?! We zijn gestrand in Kathmandu!!!
Vanochtend zouden we dan eindelijk vertrekken naar Chitwan Park, rijden op ofilantjes enzo...
Maar helaas, er is hier een enorme staking aan de gang en we kunnen dus geen kant op!!
Alle winkeltjes in Thamel zijn dicht, geen taxi's of tuktuks, dus we zijn echt gestrand!!!
Gelukkig schijnt sinds gistermiddag de zon weer volop en dus gaan we vandaag dan maar aan onze teint werken op het dakterras :) Gisteravond ons 'verdriet' maar verdronken met lokale wodka.... daarna lagen we allebei zwetend in bed, sterk spul?! We hebben wel nog vreselijk gelachen bij het shoppen. Mo moest van de winkeleigenaar allerlei leuke broeken aanpassen. Mo dacht, laat ik dat maar eens doen. Het was echt hilarisch, gelukkig kon ze er zelf ook om lachen!!! Het kon echt niet en die kerel maar roepen ' mooie broek!!'.
Bedankt voor jullie leuke reacties, blijf ze vooral sturen!!!!
Wij gaan genieten van de zon, morgen vertrekken we dan toch echt naar Chitwan Park, daar geen internet. Dus jullie moeten even wachten op de avonturen met de ofilanten!!!!
Liefs Sab en Mo

• 01 Juni 2009 - 08:32

Mieke:

Hoi Hoi,

Veel foto's maken, ik wil jullie wel zien op de olifanten!!
    Niet te bruin worden Mo, steek ik zo bij je af!

Komen jullie een neushoorn tegen, je weet het, de boom in dan!

Ontzettend veel plezier, laat je verwennen in de lodge!

Liefs Mieke

• 01 Juni 2009 - 19:13

Ina En John:

Sabine en Mo,

Vandaag moeten jullie even verplicht uitrusten en bruin worden. Hopelijk lukt het morgen wel om naar het Chitwan Park te gaan. Dan moeten wij hier weer even een paar dagen wachten voor we wat van jullie horen als jullie geen internet hebben. We zijn erg benieuwd naar jullie nieuwe verhalen.

groetjes en kus

• 02 Juni 2009 - 06:47

Roby:

Ach ja, even een dagje relaxen in het zonnetje is ook niet verkeerd! :-)

Heel veel plezier in Chitwan Park en wel lief zijn voor Dumbo hè?!

X
    Roby & Bas

• 02 Juni 2009 - 18:12

Sean & Kiek & Katers:

Als zelfs de Tukkies niets doen....tja dan moet je maar een fles lokale wodka achterover gooien! Wodka evening Inheems!
    Have fun with the Fantjes, pas op voor de roze en keep us informed!!
    S&K en T&H :)

• 02 Juni 2009 - 20:53

Wim :

bier bier jha!!;)

• 03 Juni 2009 - 10:45

Khee-leng En Suus:

hey hey,

wat gaaf om al jullie reisavonturen te lezen...wel beetje jammer van de staking maar creatief opgelost hoor met veul alcohol haha...

veel pleizer op de olifantjes..

kus suus en khee-leng

• 03 Juni 2009 - 18:32

Inken:

dakterras????? hmmm....
    haha! ben benieuwd naar jullie volgende verhaal, hoop dat de olifanten het overleefd hebben....xxx

• 05 Juni 2009 - 16:22

Birgit En Rogier:

Hoi,

Nou zo te lezen vermaken jullie je prima. En verplicht zonnen op een dakterras, ach wie heeft daar nou problemen mee.

We zijn benieuwd naar de olifantenverhalen maar dat zal ook vast hilarisch zijn.

groetjes Birgit en Rogier

• 05 Juni 2009 - 18:00

Wendy:

Hallo!!

Ik kreeg van inken deze site doorgelinkt. Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Ik zie dat jullie al op de helft zitten, het zal ongetwijfeld snel gaan. Geniet er daarom nog lekker van! Heel veel plezier nog en ik hoop dat ik de foto's een keer mag zien. ( mijn tijd komt weer als de kids uit huis zijn maar ben stiekem wel een beetje jarloers!)

Groetjes Wendy ( van Jauko)

• 05 Juni 2009 - 20:48

Flok:

Hey luitjes..
    Zijn jullie de nasi nog niet zat?? :P

Leuk die verhalen, ik kijk al uit naar de volgende!

Heel veel plezier nog!

X