Nog maar 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen...

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Mei 2009 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal! Vandaag is ons laatste dagje in Arnhem. Morgen zullen we om 14:55 uur vertrekken en vliegen dan naar Londen en vanuit daar door naar Beijing. Zoals het er nu uitziet zullen we zaterdag om 9:30 uur arriveren in Beijing (chinese tijd). Na heel wat gedoe bij de chinese ambassade kunnen we dan echt gaan! De 1e keer werd ons chinese visum afgewezen maar gelukkig hebben we door m´n mamsie het visum kunnen krijgen en is onze reis dan echt een feit! De weersvoorspellingen zijn goed! Za-zo-maandag 29-33 graden in Beijing. Gisteren was voor ons beiden het laatste werkdagje en nu zijn de vakantiekriebels dan ook echt aanwezig!!! De laatste spullen worden bij elkaar geraapt en in de backpack gestopt. Vanavond nog even een borreltje in de Move met wat vrienden en dan zijn we klaar voor vertrek. Linda zal zich morgen als taxichauffeuse opstellen en ons uitzwaaien als wij door de poortjes heen gaan. Heerlijk idee!!! We houden jullie op de hoogte! Tot over 5 weken!

Dikke kus Sabine en Mo

• 14 Mei 2009 - 17:58

Monique & Peter Cijs:

Hi Meiden,

Slaap nog lekker in je eigen bedje want dat wordt de komende 5 weken anders..... Geniet van jullie reis en we houden contact o.a. op deze site.

groeten & kus van Monique & je Pa * xxx
    *Pa = Peter = Pa van Mo!

• 15 Mei 2009 - 08:58

Chris, Marije&Marit:

Hey zusje en Mo,

Heel veel plezier daar!!! Ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben en dat jullie een beetje prettige stoelen hebben weten te bemachtigen... Wij wachten de verhalen rustig af!Enne, doe niets wat wij ook nog nooit uitgehaald hebben (gezien ons werk ligt die grens erg hoog)

Liefs, Chris, Marije en Marit

• 16 Mei 2009 - 14:07

Mieke:

Hoy Hoy,

Als het goed is zijn jullie nu in China!

Nogmaals Heel Veel Plezier!

Liefs Mieke Jerrie Bobo

• 16 Mei 2009 - 17:02

Patricia:

hey ,
    een hele fijne vakantie!!!!!!!
    gr. uit Velp

• 17 Mei 2009 - 10:56

Ina En John:

Hallo Mo en Sabine,

We zijn benieuwd of jullie vluchten goed zijn gegaan. Hopelijk lezen we snel een berichtje van jullie hoe alles is verlopen tot nu toe. We wensen jullie nogmaals veel plezier en mooie avonturen. Pas goed op jullie zelf en elkaar.

Dikke kus van ons

• 17 Mei 2009 - 13:32

Inken:

hey hey!
    hoorde dat jullie goed waren aangekomen...hoop dat jullie inmiddels over de jetlag en eerste cultuurshock een zijn haha! veel plezier en ik wacht op jullie 1e berichtje hier! xxx

• 17 Mei 2009 - 15:58

Anneke En Will:

Hallo Mo & Sabine
    Hopen dat jullie en fijne vlucht hebben gehad en goed aangekomen zijn. Zijn benieuwd naar jullie eerste reacties daar! Geniet ervan!

groeten uit Delfzijl