Hollandse regen in Yangshou - Reisverslag uit Yangshou, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu Hollandse regen in Yangshou - Reisverslag uit Yangshou, China van Rob Mo - WaarBenJij.nu

Hollandse regen in Yangshou

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Rob

07 Juni 2007 | China, Yangshou

Hallo allemaal! Ik zit inmiddels al een paar dagen in Yangshou en het is echt een schitterend mooi plaatsje tussen het karstgebergte. Maar helaas hebben we hier wel veel regen dus kan je niet alles doen wat je zou willen doen. Wat je vooral kan doen is uitslapen en tot s'avonds laat in de kroeg hangen haha! Dat is natuurlijk ook heel erg gezellie! We hebben hier leuke mensen leren kennen waar we een beetje mee optrekken dus dat is erg leuk. We zijn de eerste dag alleen wat gaan eten en een drankje en toen naar bed aangezien we laat in de middag aankwamen. De volgende dag zijn we naar een klein plaatsje verderop gegaan en hebben daar de lokale markt bezocht. Weer erg leuk om te zien allemaal. Daarna zijn we naar de Moon Hill geweest. Dit was ontzettend mooi! Het was wel weer een flinke klim naar boven maar zeer zeker de moeite waard! Je werd wel helemaal nat omdat het echt heel erg tropisch was allemaal. En jawel alweer weggesprongen voor een spin haha! Er liepen allemaal chinese vrouwtjes met je mee omhoog om je te assisteren naar boven toe. Ze hadden vanalles bij zich. Een waaier, koud drinken en een paraplu. Best wel grappig om te zien! Gisteren hebben we een fiets gehuurd en zijn we met onze mooie poncho's door de regen naar het water gefietst. Vanaf daar hebben we op een bamboo bootje gevaren erg leuk! s'Avonds zijn we uit geweest en daar moet ik nu nog een beetje van bij komen haha! We gaan zo op de rivier varen en morgen gaan we richting Longshen (geloof ik). Bedankt voor de leuke berichtjes hier gaat het nog steeds heel goed. Het is jammer dat de tijd zo snel voorbij gaat. Dikke knuffel uit Chinezenland xxx Mo.

• 07 Juni 2007 - 12:24

Roby:

Hey meis!

Hahaha, dat is ook grappig. Hier is het lekker warm en droog en bij jou regent het :-). Tja, verschil moet er wezen hè?!

Wij waren bijna onze flat kwijt geraakt!! Maar helaas, die jongen die naar aanleiding van de foto's op Funda helemaal verliefd was geworden op de woning, kon het financieel niet rond krijgen :-(. Dus helaas: Weer niet verkocht!!! Nu maar hopen dat er snel een nieuwe kijker komt, die het ook graag wilt hebben én het ook kan betalen!!!

Verder heb ik weinig nieuws te melden!
    Ik ben benieuwd naar wat jouw volgende verhaal is, aangezien je over twee weken alweer terug bent in Nederland!!! Wat gaat de tijd toch weer snel...
    Veel plezier nog en tot de volgende mail!

Liefs,
    Roby

• 07 Juni 2007 - 17:55

Joke, Gerrit En Kids:

Hoi Mo,

Wat een ervaring zeg, zowel voor ons om jou op deze manier te volgen als wel voor jezelf. We denken niet dat je deze reis ooit zult vergeten.

Geniet ervan en groetjes uit Elst!

• 07 Juni 2007 - 19:40

Wokkie:

Chineze warmte in Arnhem:D

Ja hier is het warm en plakkerig haha. Veel plezier nog daar, neem je nog een chineesje mee?

• 08 Juni 2007 - 11:04

Cissy:

Hoi monique

Het is hier echt KEI-WARM in arnhem. Het wordt vandaag tegen de 31 graden..dan is het bij jou beter die regen.
    In een bovenwoning zitten met deze warmte is niet echt fijn.
    jeetje wat gaat de tijd toch snel dat je alweer over 2 weken terug bent.

Tot gauw!!

Groetjes Cis

• 09 Juni 2007 - 18:45

Ina En John:

Ha die lieve Mo,
    Nou even een berichtje van ons uit Urmond, haha net voor ik 50 jaar word. En natuurlijk staat er een megagrote Sarah in de tuin, lachen met een aantal 50 km borden, dus dit is al uitgebreid op de foto gezet. Nou zo te lezen gaat het nog steeds helemaal goed met jullie, alleen gaat de fut er een beetje uit. Je reis begint ook langzamerhand aan zijn einde te komen, maar jullie hebben ook zo ontzettend veel beleefd. Leuk hoor al die berichtjes voor je. Lijkt me voor jezelf leuk om te lezen. Nou wij wachten je volgende berichtje weer met spanning af.

groetjes en knuffels van ons

• 10 Juni 2007 - 06:54

Doetinchem:

Hi lieve Mo,

Van harte gefeliciteerd met je moeder die nu ook Sarah heeft gezien, we kregen gisteren je kaart met de Chinese poststempeldatum 20 07.5.31.14, hardstikke leuk en bedankt. De hollandse regen die je schrijft in je laatste verslag valt hier ook, gelukig blijft de lekkere temperatuur. Nou meid geniet nog van het laatste gedeelte van je reis, we volgen je via deze site. groeten en dikke kus van Marije, Monique, Michel & je Pa xxx

• 10 Juni 2007 - 12:04

Hallo Monique:

Tot nu toe hebben we uitgebreid genoten van je reisverslagjes, dus hebben we goede hoop op de laatste paar weekjes!
    Vanuit Delfzijl feliciteren we jou met de verjaardag van je Moeder. Zij hoort nu ook tot de club van .......50 jarigen en ouder!
    Geniet de volgende dagen en we kijken uit naar je volgende verslag.
    groeten Anneke en Will